Otázky a odpovědi
Jaké vozy nabízíte?
Ke krátkodobému či dlouhodobému pronájmu vozu v autopůjčovně nabízíme veškeré modely Škoda. Všechny naše vozy jsou mladší 12-ti měsíců a jsou na vysokých výbavových stupních (zpravidla Style nebo Laurin a Klement).
Jaké služby nabízíte?
V ceně pronájmu automobilu je vždy zahrnuto pojištění vozidla, připojištění asistenčních služeb, veškerý servis, pneuservis, závěrečné mytí, čištění a dezinfekce vozidla, dálniční známka pro ČR. V rámci nadstandartních služeb nabízíme přistavení vozidel na libovolné smluvené místo, vozy s řidičem, tankovací karty a mnoho dalšího.
Je vozidlo pojištěné?
Všechny naše vozy jsou pojištěny pro provoz autopůjčovny, což zaručuje bezproblémovou likvidaci případných škodných událostí. V případě klientem zaviněného poškození našeho vozidla je standardně účtována spoluúčast ve výši 5% z hodnoty opravy, minimálně však 5 000 Kč.
Kde je možné vozidlo užívat?
Pohyb našich vozidel z autopůjčovny v rámci celé EU a Švýcarska není nijak omezen. S vozidlem je možno vycestovat i mimo EU + Švýcarsko, avšak toto je nutno s námi předem projednat.
Kolik osob může řídit zapůjčené auto?
Počet řidičů není z naší strany omezen. Za dodržování našich smluvních a podmínek zoodpovídá vždy řidič uvedený ve smlouvě o pronájmu vozidla.
Kauce pro autopůjčovnu?
Před předáním vozidla standardně vybíráme vratnou kauci ve výši 5 000 Kč. U stálých klientů s bez problémovým průběhem předchozích pronájmů aut kauci v autopůjčovně nevyžadajume.
Přistavení vozidla?
Po dohodě jsme schopni přistavit klientovi vozidlo na libovolné klientem určené místo. Pick-up servis provádíme 24 hodin denně 7 dnů v týdnu a to včetně polských, slovenských, německých a rakouských letišť. V případě převzetí vozidla mimo naše pobočky má klient možnost uhradit cenu pronájmu automobilu a kauci v hotovosti nebo platební kartou prostřednictvím mobilních platebních terminálů, kterými disponujeme. V případě přistavení vozidla mimo naše pobočky je však nutno vždy dopředu složit zálohu ve výši 20% z ceny pronájmu.