Nejčastější dotazy

1. JAKÉ VOZY NABÍZÍTE?

Ke krátkodobému či dlouhodobému pronájmu vozu v autopůjčovně nabízíme veškeré modely Škoda. Všechny naše vozy jsou mladší 12-ti měsíců a jsou velmi dobře vybaveny.

2. JAKÉ SLUŽBY NABÍZÍTE?

V ceně pronájmu automobilu je vždy zahrnuto pojištění vozidla, připojištění asistenčních služeb, veškerý servis, pneuservis, závěrečné mytí, čištění a dezinfekce vozidla, dálniční známka pro ČR. V rámci nadstandartních služeb, po předchozí domluvě nabízíme přistavení vozidel na libovolné smluvené místo, vozy s řidičem, tankovací karty a mnoho dalšího.

3. JE VOZIDLO POJIŠTĚNÉ?

Všechny naše vozy jsou pojištěny pro provoz autopůjčovny, což zaručuje bezproblémovou likvidaci případných škodných událostí. V případě klientem zaviněného poškození našeho vozidla je standardně účtována spoluúčast ve výši 5% z hodnoty opravy, minimálně však 5 000 Kč.

4. KAM MŮŽU S VAŠIMI VOZY VYRAZIT?

Pohyb našich vozidel z autopůjčovny v rámci celé EU a Švýcarska není nijak omezen. S vozidlem je možno vycestovat i mimo EU + Švýcarsko, avšak toto je nutno s námi předem projednat.

5. JE OMEZEN POČET ŘIDIČŮ?

Počet řidičů není z naší strany omezen. Za dodržování našich smluvních a podmínek zoodpovídá vždy řidič uvedený ve smlouvě o pronájmu vozidla.

6. VYBÍRÁTE KAUCI?

Před předáním vozidla standardně vybíráme vratnou kauci ve výši 10 000 Kč. Pokud bude vozidlo v pořádku vráceno, kauce Vám bude vrácena v plné výši. 

7. PŘISTAVUJETE VOZIDLA?

Po dohodě jsme schopni přistavit klientovi vozidlo na libovolné klientem určené místo. Pick-up servis provádíme 24 hodin denně 7 dnů v týdnu a to včetně polských, slovenských, německých a rakouských letišť. V případě převzetí vozidla mimo naše pobočky má klient možnost uhradit cenu pronájmu automobilu a kauci v hotovosti nebo platební kartou prostřednictvím mobilních platebních terminálů, kterými disponujeme. V případě přistavení vozidla mimo naše pobočky je však nutno vždy dopředu složit zálohu ve výši 20% z ceny pronájmu. 

8. JAK JE MOŽNÉ REZERVOVAT VOZIDLO?

Vůz si u nás můžete rezervovat hned několika způsoby a to:

Telefonicky na naší infolince 800 45 45 45
Osobně na našich pobočkách
Pomocí rezervačního systému na našem webu

 

9. JAK MŮŽU UHRADIT ZAPŮJČENÍ VOZIDLA?

Platbu za pronájem je možné hradit jak hotově, tak platební kartou. Také je možné uhradit rezervaci přes webové stránky formou online platby přes platební bránu GoPay.

V případě právnických osob je možná fakturace po předchozí domluvě.

Platba za pronájem se provádí vždy nejpozději při převzetí vozidla.